Stagedata en adressen! - Reisverslag uit Gent, België van Jana Pollet - WaarBenJij.nu Stagedata en adressen! - Reisverslag uit Gent, België van Jana Pollet - WaarBenJij.nu

Stagedata en adressen!

Door: janaragua

Blijf op de hoogte en volg Jana

04 Oktober 2010 | België, Gent

Na maanden van radiostilte kan ik nu echt beginnen met het regelen van mijn vertrek naar Nicaragua. Het staat ondertussen zelfs vast wanneer precies ik weg zal zijn! Dat zal zijn van 1 april tot 8 juli. Mijn stage zelf loopt zo lang niet, maar met mijn taallessen en rondreizen inbegrepen is dat dus de periode dat ik België (of toch bewoners van het land) zal moeten missen. Ondertussen heb ik ook het adres gekregen van mijn stageplaats en dat is eigenlijk wel een gekke bedoening, want hoe wij een weg uitleggen aan iemand, zo klinkt een adres in Nicaragua!

Ik kijk er nog altijd heel erg hard naar uit, ook al besef ik nog altijd niet 100% aan welk avontuur ik begin. Vliegtuigtickets, inentingen, muskietennetten, verzekeringen, ... er komt zoveel bij kijken, maar ik regel alles met de glimlach, want dit is mijn grote droom die uitkomt!

Helaas bestaat mijn academiejaar niet alleen uit stage lopen en heb ik ook nog veel tijd nodig voor mijn eindwerk en vakken die ik nog moet volgen. Misschien maar goed, anders zou ik nóg ongeduldiger zijn om te vertrekken!

Hasta luego!

Jana
xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jana

Cupcake loving girl. Lives in Ghent. Works for television. Optimistic. Little crazy. Curious. World traveller to be.

Actief sinds 30 April 2010
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 47718

Voorgaande reizen:

26 Juni 2019 - 01 September 2019

Nomads in Noorwegen

05 September 2015 - 25 September 2015

Nomaden in Sri Lanka

04 Mei 2014 - 06 Juni 2014

Terug naar waar ik mijn hart verloor

11 November 2011 - 20 November 2011

Reporter overzee!

01 April 2011 - 30 Juni 2011

Jana op stage in Nicaragua

Landen bezocht: