Lista - Reisverslag uit Masaya, Nicaragua van Jana Pollet - WaarBenJij.nu Lista - Reisverslag uit Masaya, Nicaragua van Jana Pollet - WaarBenJij.nu

Lista

Door: Jana

Blijf op de hoogte en volg Jana

25 Juni 2011 | Nicaragua, Masaya

Lista. Finito. Klaar. Na weken van plezier en vertier heb ik vandaag, met pijn in mijn hart, een punt achter mijn stage gezet.

Ik ging heel graag werken, had bijna elke dag een glimlach op mijn gezicht en heb gegeven wat ik in me had. Akkoord, ik had ook dagen waarop ik geen Google meer kon zien of horen, maar de overgrote meerderheid van de tijd heb ik genoten.

Ik heb vandaag, op mijn laatste dag, mijn reportage afgewerkt en ik durf te zeggen dat hij fantastisch is! Ik ben er supertrots op en het zal voor altijd een geweldige herinnering zijn aan mijn stage en mijn tijd in Nicaragua. Ik zal mijn "tuani" collega's en werk zeker missen. Ik heb dan ook het gevoel dat ik nog niet klaar ben met Nicaragua. Ooit kom ik terug...

Het is heel raar te weten dat ik maandag niet meer hoef te gaan werken en het voelt extreem bizar aan dat ik donderdag voet op Belgische bodem zet. Toch is dat de (bittere?) waarheid. De grote droom is gerealiseerd, mijn tijd hier zit er bijna op. Ongelofelijk, maar waar. Tijd voor crefi, Mechelen en nieuwe dromen; Want dromen realiseren, daar gaat het om in het leven.


Groetjes,
Jana (die lichtjes emotioneel is)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jana

Cupcake loving girl. Lives in Ghent. Works for television. Optimistic. Little crazy. Curious. World traveller to be.

Actief sinds 30 April 2010
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 47630

Voorgaande reizen:

26 Juni 2019 - 01 September 2019

Nomads in Noorwegen

05 September 2015 - 25 September 2015

Nomaden in Sri Lanka

04 Mei 2014 - 06 Juni 2014

Terug naar waar ik mijn hart verloor

11 November 2011 - 20 November 2011

Reporter overzee!

01 April 2011 - 30 Juni 2011

Jana op stage in Nicaragua

Landen bezocht: