Lista - Reisverslag uit Masaya, Nicaragua van Jana Pollet - WaarBenJij.nu Lista - Reisverslag uit Masaya, Nicaragua van Jana Pollet - WaarBenJij.nu

Lista

Door: Jana

Blijf op de hoogte en volg Jana

25 Juni 2011 | Nicaragua, Masaya

Lista. Finito. Klaar. Na weken van plezier en vertier heb ik vandaag, met pijn in mijn hart, een punt achter mijn stage gezet.

Ik ging heel graag werken, had bijna elke dag een glimlach op mijn gezicht en heb gegeven wat ik in me had. Akkoord, ik had ook dagen waarop ik geen Google meer kon zien of horen, maar de overgrote meerderheid van de tijd heb ik genoten.

Ik heb vandaag, op mijn laatste dag, mijn reportage afgewerkt en ik durf te zeggen dat hij fantastisch is! Ik ben er supertrots op en het zal voor altijd een geweldige herinnering zijn aan mijn stage en mijn tijd in Nicaragua. Ik zal mijn "tuani" collega's en werk zeker missen. Ik heb dan ook het gevoel dat ik nog niet klaar ben met Nicaragua. Ooit kom ik terug...

Het is heel raar te weten dat ik maandag niet meer hoef te gaan werken en het voelt extreem bizar aan dat ik donderdag voet op Belgische bodem zet. Toch is dat de (bittere?) waarheid. De grote droom is gerealiseerd, mijn tijd hier zit er bijna op. Ongelofelijk, maar waar. Tijd voor crefi, Mechelen en nieuwe dromen; Want dromen realiseren, daar gaat het om in het leven.

Groetjes,
Jana (die lichtjes emotioneel is)