Weeral aftellen - Reisverslag uit Mechelen, België van Jana Pollet - WaarBenJij.nu Weeral aftellen - Reisverslag uit Mechelen, België van Jana Pollet - WaarBenJij.nu

Weeral aftellen

Door: Jana

Blijf op de hoogte en volg Jana

25 Oktober 2011 | België, Mechelen

Het avontuur lonkt alweer. Hoewel ik het nog altijd niet goed besef, vertrek ik over een drietal weken alweer naar warmere oorden. Guatemala.

Ik kijk ernaar uit om weer de Midden-Amerikaanse zon op mijn huid te laten stralen en om de stromende regen op mijn huid te voelen druppen.

Het wordt een onwijs drukke week, vol met filmen en interviewen, maar het wordt ongetwijfeld een ervaring om veel van bij te leren en weer eentje om niet te vergeten.

Guatemala is ook een bijna-buurland van Nicaragua, het land waar ik nog elke dag opnieuw naar verlang en waar ik een stukje van mijn hart heb achtergelaten. Ik mis het en sinds mijn overvolle zomer voorbij is, heb ik ook steeds meer momenten dat er herinneringen van Nicaragua opduiken in mijn hoofd. Uit het niets dagen ze op en laten ze me weer met heimwee achter. Nicarauga. Ooit ga ik terug. Maar eerst Guatemala.