Een maand! - Reisverslag uit Gent, België van Jana Pollet - WaarBenJij.nu Een maand! - Reisverslag uit Gent, België van Jana Pollet - WaarBenJij.nu

Een maand!

Door: Jana

Blijf op de hoogte en volg Jana

01 Maart 2011 | België, Gent

Het is niet te geloven en ik word er zowaar sprakeloos van (hoewel dat ook kan liggen aan mijn pijnlijke keel en hese stem :-)). Nog exact een maand en ik ben weg. Negentig dagen aan de andere kant van de wereld, het is me wat.

Hoewel ik er nog altijd heel erg hard naar uitkijk, heb ik toch een klein beetje schrik. Het besef dat ik écht weg ga, begint nu pas te komen en ook nu pas besef ik wat ik allemaal ga achterlaten en missen.

Een lijstje met missertjes voor elke dag dat ik nog in dit landje ben*:

1. feestjes in Gent met 1 jou F
19. de plagerijen van Hannes en Maartje over blozende wangen en dergelijke
20. kotavondjes bij Emily en Tom
21. appelmoes
22. 's avonds hangend in een keukenstoel bij mama zitten en babbelen terwijl ze kookt
23. de zondagse telefoontjes van oma
29. Pierre
30. mijn collectie schoenen
31. mijn wekelijkse Flair lezen

*deze lijst is niet opgesteld in volgorde van belangrijkheid.