GROOT NIEUWS! - Reisverslag uit Masaya, Nicaragua van Jana Pollet - WaarBenJij.nu GROOT NIEUWS! - Reisverslag uit Masaya, Nicaragua van Jana Pollet - WaarBenJij.nu

GROOT NIEUWS!

Door: Jana

Blijf op de hoogte en volg Jana

12 Mei 2011 | Nicaragua, Masaya

Lieve lezers van mijn blog, ga allemaal even rustig zitten, want ik heb heel belangrijk nieuws dat jullie zal omver blazen van verbazing!


Zitten jullie allemaal goed?


Ok. Hier gaat ie dan.


Ik ben gisteren gaan sporten!





Zijn jullie allemaal een beetje bekomen van het nieuws? Ik weet het, het is ongelofelijk, maar waar! Gisterenavond kwam Malou vertellen dat Eva niet op tijd thuis was om naar de sportschool te gaan en aangezien ik een vriendelijke huisgenote ben, (en omdat ik vanmorgen ontdekt heb dat ik in bepaalde kledingstukken niet meer pas!) besloot ik onmiddellijk om mee te gaan!

Eerst een kwartier lopen naar de sportschool en dan een uurtje aerobics! En geloof me maar als ik zeg dat het geen makkie was! Een halfuurtje intensieve oefeningen op muziek doen en dan nog een halfuurtje salsa-aerobics, het was me wat! Ik heb in mijn hele leven nog nooit zoveel gezweet als gisterenavond! Ik kon mijn kleren uitwringen en ik kon douchen in mijn eigen zweet, zo erg was het! Foto’s zijn er dan ook niet van, ik wil jullie niet helemaal shockeren met foto’s van Jana in sportoutfit, heel veel zweet en een knalrood hoofd, hahahaha!

Ik moet wel zeggen dat ik het heel leuk vond en dat het voor herhaling vatbaar is! Alles wil ik doen om dat buikje dat ik hier gekweekt heb weer kwijt te geraken voor ik naar huis moet, zelfs als dat sporten betekent!

Dus bij deze zijn jullie ook weer op de hoogte van mijn escapades in Nicaragua!

Heel veel sportieve groetjes,
Jana

P.S. Vandaag, een dag na de feiten, ben ik natuurlijk zo stijf als een plank. Pijnlijk om naar het werk te wandelen, moet ik zeggen, haha! :-)

  • 12 Mei 2011 - 14:10

    Veerle:

    Hey Jana, iedereen hier volgt je escapades op de voet. Je verhalen zijn steeds heel leuk om te lezen!
    Vele groetjes uit Belgenland
    tante Veerle en co ...

  • 12 Mei 2011 - 16:25

    Jana Pollet:

    Dag tante Veerle en co!

    Leuk om een berichtje van jullie te krijgen! Het zijn niet altijd vulkaanbeklimmingen die moeten vermeld worden he. In mijn geval is gaan sporten een echte escapade, haha :-)

    (vanavond is het weer van dat!)

    Groetjes uit Masaya!

    Jana

  • 12 Mei 2011 - 17:32

    Oma Maria:

    wel,wel,wel Jana die gaat sporten!
    Doe dit maar veel,goed voor je conditie ook voor je geest en daar ontspan je van en dan kan je ook heel goed slapen en dromen van al wat je lief is.
    Vele sportgroetjes van oma en de graag fietsende opa .
    Tot nog eens!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jana

Cupcake loving girl. Lives in Ghent. Works for television. Optimistic. Little crazy. Curious. World traveller to be.

Actief sinds 30 April 2010
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 47761

Voorgaande reizen:

26 Juni 2019 - 01 September 2019

Nomads in Noorwegen

05 September 2015 - 25 September 2015

Nomaden in Sri Lanka

04 Mei 2014 - 06 Juni 2014

Terug naar waar ik mijn hart verloor

11 November 2011 - 20 November 2011

Reporter overzee!

01 April 2011 - 30 Juni 2011

Jana op stage in Nicaragua

Landen bezocht: