Het komt steeds dichterbij.. - Reisverslag uit Aartrijke, België van Jana Pollet - WaarBenJij.nu Het komt steeds dichterbij.. - Reisverslag uit Aartrijke, België van Jana Pollet - WaarBenJij.nu

Het komt steeds dichterbij..

Door: Jana

Blijf op de hoogte en volg Jana

20 Februari 2011 | België, Aartrijke

Nog 40 dagen. Ik staar naar mijn kalender en ontdek dat ik nog maar 40 dagen in ons belgenlandje vertoef voor ik verhuis voor drie maanden naar Nicaragua. Zo gek veel moet er gelukkig niet meer geregeld worden, maar ik begin wel al na te denken (en lichtelijk te panikeren) over hoe ik mijn valies moet maken. Wat neem ik mee, wat laat ik thuis? Dat zal een van de moeilijkste taken worden die mij nog staan te wachten, vrees ik.

Ondertussen sluimeren er ook dingetjes door mijn hoofd die ik zal missen als ik weg ben.. Tot nu toe keek ik alleen maar met een positief gemoed naar mijn avontuur, zonder stil te staan bij wat en wie ik allemaal achterlaat, maar nu begint dat allemaal zo'n beetje te komen...

Het eerste waar ik heb moeten afscheid van nemen, was deze week Men @ The Movies, het tweemaandelijks evenement waar ik vaste presentatrice van ben. Ik vond het helemaal niet leuk om al 'mijn' mannen deze week te vertellen dat ze me pas in augustus terug zullen zien op een nieuwe editie. Twee edities die ik uit handen moet geven...

Dan zullen er nog een hoop vrienden zijn die ik drie maanden niet meer zal kunnen bestoken met een simpel sms'je, zoals ik graag doe. Ik zal me moeten behelpen met weinig technologietjes en postkaartjes, maar dat heeft dan ook weer zijn charme zeker?

Ach, ik kan zeker 40 dingen en mensen opsommen die ik een beetje of vreselijk ga missen. Gelukkig ben ik er zeker van dat ik ook 40 dingen kan opsommen die ik ga zien of doen in Nicaragua en die ik zeker nooit in België zal zien of doen. Vulkanen beklimmen en afglijden, aapjes aaien, adembenemende zonsondergangen bekijken op het strand, ...

Alles heeft twee kanten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jana

Cupcake loving girl. Lives in Ghent. Works for television. Optimistic. Little crazy. Curious. World traveller to be.

Actief sinds 30 April 2010
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 47709

Voorgaande reizen:

26 Juni 2019 - 01 September 2019

Nomads in Noorwegen

05 September 2015 - 25 September 2015

Nomaden in Sri Lanka

04 Mei 2014 - 06 Juni 2014

Terug naar waar ik mijn hart verloor

11 November 2011 - 20 November 2011

Reporter overzee!

01 April 2011 - 30 Juni 2011

Jana op stage in Nicaragua

Landen bezocht: