Reisplannen - Reisverslag uit Gent, België van Jana Pollet - WaarBenJij.nu Reisplannen - Reisverslag uit Gent, België van Jana Pollet - WaarBenJij.nu

Reisplannen

Door: Jana

Blijf op de hoogte en volg Jana

26 Januari 2014 | België, Gent

Het is eind januari en de meimaand is nog zo ver weg, maar ik weet dat het alleen maar zo lijkt. Binnen de kortste keren zit ik weer op het vliegtuig naar het land waar ik mijn hart verloor.

De collega's van toen zijn al ingelicht, net als wat vrienden die daar (nu) wonen, maar ik moet nog zoveel doen vooraleer ik weer mijn rugzak kan inpakken! Mailtjes versturen, hostels bekijken, nadenken welke plaatsen ik terug wil zien en welke niet, kijken hoe ik het makkelijkst in Costa-Rica geraak om ook daar een paar dagen rond te trekken, ...

Ondertussen probeer ik ook het foto-album af te werken van mijn stage in 2011. Drie jaar na datum is het er nog altijd niet van gekomen. Teveel herinneringen en foto's maakten het moeilijk om een verslagje te maken dat echt toont hoe het daar toen was, hoe ik me daar toen voelde en welke verhalen achter welke foto's zitten. Nu ik terugga is de druk echter groter geworden om het album eindelijk eens af te werken, want ik zou het graag meenemen over een paar maanden.

We weten dus wat te doen de komende tijd!

Liefs,
Jana