Aftellen - Reisverslag uit Gent, België van Jana Pollet - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Gent, België van Jana Pollet - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Jana

Blijf op de hoogte en volg Jana

08 April 2014 | België, Gent

25 dagen.

Nog maar 25 dagen en ik zit op het vliegtuig naar Nicaragua!
Ongelofelijk, maar waar!

Mijn reisje naar Nicaragua heb ik ondertussen eens onder de loep genomen. Het voornaamste van mijn trip naar Nicaragua is iedereen terugzien die ik al 3 jaar niet gezien heb, maar qua toerisme heb ik de mooiste en leukste dingen wel gezien of gedaan daar.

Een maand leek me dus nogal lang om een land te ontdekken dat ik al ontdekt heb. Change of plans dan maar! Of beter, uitbreiding van de plannen! Op eigen houtje ga ik buurland Costa-Rica en buurbuurland Panama verkennen met de rugzak en ik heb er ontzettend veel zin in!

Nu is het vooral moeilijk om te kiezen welke plekken ik wil bezoeken, welke ik (met pijn in het hart) moet overslaan en in welke volgorde ik ga reizen. Elke avond zit ik met plezier te lezen in mijn reisgidsen en mijn notitieboekje vol te krabbelen. Ik kan al niet meer wachten om te vertrekken!

¡Adiós Bélgica, hola Centroamérica!

  • 26 April 2014 - 19:42

    Oma Maria:

    Lieve Jana,

    Een heel mooi berichtje,veel succes gewenst op je nicaracuareis.
    geniet er met volle teugen van,reeds benieuwd naar je verslagen.
    goeie reis en heel veel succes.
    warme reisgroetjes en tot later.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jana

Cupcake loving girl. Lives in Ghent. Works for television. Optimistic. Little crazy. Curious. World traveller to be.

Actief sinds 30 April 2010
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 47761

Voorgaande reizen:

26 Juni 2019 - 01 September 2019

Nomads in Noorwegen

05 September 2015 - 25 September 2015

Nomaden in Sri Lanka

04 Mei 2014 - 06 Juni 2014

Terug naar waar ik mijn hart verloor

11 November 2011 - 20 November 2011

Reporter overzee!

01 April 2011 - 30 Juni 2011

Jana op stage in Nicaragua

Landen bezocht: